שידת מיון - פירות

  • 80.00
    130.00
אזל המלאי
שידת המגירות הקסומה נועדה על מנת שנכיר לילד איזה סוגי פירות קיימים
 
שידת המגירות מורכבת:
 
בחלק העליון: מ -4 מגירות למיון פירות לפי תמונה
 
בחלק התחתון: מגירה אחת – בה יש 5 לוחות ועליהם צורות של פירות. לכל לוח יש להכניס צורות המתאימות.
 
הסט מכיל 5 לוחות צורות ו -25 קוביות פרות למיון.

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    זמן המשלוח משתנה ע”פ צורת המשלוח המבוקשת – שירות משלוחים או כפי שיצויין על ידך בעת ביצוע ההזמנה.
    מוצר שיצא מ-Racheli's Sales יגיע אליך ע”י שרות השליחים תוך 3 ימים במידה והמוצר קיים במחסן ועד 14  יום במידה ולא קיים במחסן (ניתן לבדיקה מול רחלי) , במקרים של משלוחים אל ישובים קטנים או ישובים מעבר לקו הירוק יתכן עיכוב בזמן הגעת המשלוח.

    משלוחים עם שליח מבוצעים על ידי חברת הובלות חיצוניות. כל משלוח יתואם איתכם ישירות על ידי חברת המשלוחים ביום המשלוח ובמקרה ולא תהיו בנקודה שנקבעה בשעה שנקבעה בינכם ובין השליח תחוייבו בעלות המשלוח.

    הזמנה שתכנס עד השעה 07:00 בימים א-ה (ללא ערבי חג) תטופל באותו היום, הזמנות שיכנסו אחרי השעה 07:00 יטופלו ביום העסקים הבא.

    במידה ורוצים לקבל מוצר בפרק זמן הקצר מימי האספקה המופיעים בדף המוצר יש לוודא זמינות מלאי מול Racheli's Sales , אפשרות דרך כפתור הוואטסאפ.

    רוכש מוצר יהיה רשאי לאסוף את המוצר מנקודות האיסוף הפזורות ברחבי הארץ, בתיאום מראש עם Racheli's Sales , לתאום איסוף יש לפנות לשרות הלקוחות המפורסם באתר.

    לידיעה: מוצר אשר לא נאסף מנקודת האיסוף תוך 14 יום, רשאית Racheli's Sales להוציא שליח על חשבון הלקוח לביתו, לגבות תשלום על אחסון המוצר ו/או לבטל את העיסקה.
  • מדיניות החזרת מוצרים


    ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הדואר racheli.erlanger@74@gmail.com , או ע"י לחיצה על כפתור הוואטסאפ.


    תוצאות הביטול עקב פגם – ביטל לקוח עסקה עקב פגם במוצר , או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החנות, תחזיר החנות ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם; קיבל הלקוח את המוצר , יעמידו לרשות נקודת האיסוף של Racheli's Sales , מקום שבו נמסר לו המוצר, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח.

    קיבל הלקוח את המוצר , ידאג להחזרת המוצר  על חשבונו , והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר בזאת כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר  נשלח מהחנות לחברת השילוח.

    יובהר ויודגש: ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע”י מבצע הפעולה, כפוף לכך שמבצע הפעולה יחזיר את המוצר שהוא ארוז באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

    דע: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש בכתב של רחלי ארלנגר, בעלת החנות.

x

#{title}

#{text}

#{price}